[Crookz] Majestic Flame
2 participants
Eden Team :: Amv & Graphisme :: Vos AMVs
Page 1 sur 1
[Crookz] Majestic Flame
DL (194mb) : https://mega.co.nz/#!eQZxmbJY!qP5dy5_XH2bdxP1ba3on_dp9iyn5l_t7E0mbmMYfhOI
-
This is my entry for the Nero Team Rise of Force #2 IC. I have to admit the song was pretty difficult for me but I'de like to thank kylie for making me edit, nice to finally have another video up. I love this series so I tried to do it justice. I hope you guys enjoy it as I worked pretty hard on it. Also sorry about the file size, I have problems encoding on this computer with the amount of random codecs I have.
Re: [Crookz] Majestic Flame
Désolé pas envie de parler anglais.
J'ai trouvé ça linéaire à certains moments et y a juste un slide que j'ai pas aimé à 1:29. Sinon j'aime l'ensemble, gg!
Bon courage pour l'ic.
J'ai trouvé ça linéaire à certains moments et y a juste un slide que j'ai pas aimé à 1:29. Sinon j'aime l'ensemble, gg!
Bon courage pour l'ic.
Invité- Invité
xD j'avoue que le slide m'a tué.
Sinon on voie que tu as manqué de temps, du coup la fin est moins bien travaillé que le début (oui j'essai d'écrire sans faute pour que google trad' fonctionne xD).
Bref GJ
Sinon on voie que tu as manqué de temps, du coup la fin est moins bien travaillé que le début (oui j'essai d'écrire sans faute pour que google trad' fonctionne xD).
Bref GJ
the slide is OP I joke, but thanks I'm not use to working for an IC, as it was my 1st >.< thanks again
Eden Team :: Amv & Graphisme :: Vos AMVs
Page 1 sur 1